úterý 27. ledna 2009

Kde bydlím a jak to u nás vypadá - zevnitř

Takže slibované fotky z apartmánu. Máme 4+1, které by mělo mít 80m^2 a bydlíme tam 3 :) Což vážně není špatné a bral bych to klidně místo Strahova napořád. Trošku to je holobyt, ale kdyby tady byl člověk napořád, tak si to může dobře zařídit.

Tak to je můj pokoj:


a aj skříň mám:


Kuchyň, kde nám po předchozích obyvatelích naštěstí zůstalo dost nádobí :)


A obývák, který by fakt potřeboval zútulnit...


Moji spolubydlící jsou úplně super, bydlím dokonce s čechem Tomášem (moravák z Uherského Hradiště, tak mu i slivovice chutná) a španělem Pepém, který je myslím z Barcelony. Toho ještě moc neznám celý víkend byl na výletě v Rize. Ale zdá se být takový typický extrovertní španěl :) No a celá tahle ubytovací sranda mě stojí 372 eur měsíčně, ale tak co už ;)

2 komentáře:

  1. cus, 372 je docela dost penez:-)
    kolik dostavas vlastne mesicne od skoly?

    Majk

    OdpovědětVymazat
  2. Od skoly mam celkove 492 eur. Krome toho bydleni je ještě velká pálka za MHD, to je 80 eur měsíčně. Nemám totiž nárok na 50% studentskou slevu, protoze tady jsem jen kratce. Finsko zrovna neni zeme, kde by se z toho stipendia dalo kralovsky zit.. ale nevadi, prachy se nejak vydelaji pozdeji, ale tady jsem jen jednou :)

    OdpovědětVymazat