středa 28. ledna 2009

Pivo

Češi se vážně nezapřou a téměř každý se mě ptá, jaké tu mají pivo a zakolik :) No a když už se zeptali i vlastní rodiče, tak fakt napíšu tento spot, ať se nemusím opakovat. První pozitivum je, že i v našem malém obchodě hned za rohem mají Kozla! Že prý i Plzeň, ale ta momentálně nebyla když jsem tam byl. A pro fajnšmekry dokonce i tmavý ;)


Horší to je už při bližším pohledu na cenu, kdy za něho chtějí 2,15 eur. Což je vážně nic moc :( a všimně te si, že to je dokonce víc než slavný Carlsberg, tak si ho tady cení. Pivo se prodává ve všech obchodech a myslím, že časově neomezeně. Ale pro víno a tvrdý je už potřeba dojít do speciálního obchodu s příznačným názvem Alko. Ten je otevřený do 8. Ještě jsem tam nebyl, ale mám ho taky poblíž, tak ho při chvíli taky vyfotím.

Takže českého Kozla si necháváme na doma a pijeme tady místní cena/výkon/chuť přijatelné pivo Karhu :) to stojí myslím 13,5 eura za 12 třetinek s 4,6%. Není to úplně nejlepší, ale pít se to už fakt dá. Ostatní jsem zatím neměl, protože jsem si nechal poradit, co se dá pít. Vyzkouším když tak postupně.

Do hospody jsem se taky nedostal a to ne kvůli času, ale spíš proto, že to nebude úplně běžná věc. Pivo tu totiž kromě studentských party stojí kolem 5 eur! Když jsme si s Jurou ve Francii na horách dávali jednu Stellu za 6,5 eura, tak jsem myslel, že dražší pivo nemůže ani být. No a tady by se to dalo asi snadno překonat. Přímo v centru je jedna z českých restauracích, kde mají několik druhů českých točených piv. Ale opravdu to není na klasický český večer o 6 pivech ;)

3 komentáře:

  1. A mne specialne zjisti, co stoji tullamorka:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jasně, budu na tebe myslet :) Si pak muzem udelat svetovy zebricek, jeste napisem borcum do statu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Toz ja se mrknu, ale uz jsem v centru nebyl nekolik mesicu :) Ted se tam zase budu muset presunout z duvodu neplanovane navstevy UTEP policie v mem apartmanu :)

    A s tim pivem ve Francii ... taky jsem si nedavno vybavil, ze drazsi pivo nez tam na sjezdovce uz pit asi nebudu, byla spatna :)

    OdpovědětVymazat