sobota 30. května 2009

Každý konec je začátek něčeho nového..

Semestr uběhl jako voda a já teď píšu poslední příspěvek na blog, už na palubě letadla domů. Strávil jsem ve Finsku 4,5 měsíce a klidně bych ještě zůstal. Nejenom, že začalo být ve Finsku nádherné jaro/léto (těžko říct jestli se bude ještě oteplovat) a je tedy škoda jet domů, ale hlavně celý Erasmus byl naprosto skvělý! Hlavně díky lidem, které jsem v Helsinkách potkal. Spousta z nich mi bude vážně chybět... Můžu potvrdit, že všechny historky o Erasmu jsou pravdivé ;) Proto nebuďte sami proti sobě a jeďte taky na půlroční či roční dovolenou za státní peníze! Díky všem čtenářům za zájem a doufám, že vás to aspoň trochu bavilo a nečetli jste to jen tak z povinnosti. Uvidíme se doma!


PS: Přidáno až z domova, protože v Hamburku na letišti nemají zdarma wifi.

2 komentáře:

  1. Ahoj,chtěla bych se zeptat,jak to bylo se sportem,jestli jsou v campusu nejake moznosti nebo ne :)...diky, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. cau, moznosti jsou, ale nakonec jsem je nevyuzil... neni totiz moznost treba volne navstevovat nejakou posilovnu, ale da se pouze chodit jen na dane sporty a v dany cas. Neni to v ramci predmetu, staci jen prijit. Jenze jsme bydleli od skoly pres pul mesta a vetsinou jsou sporty vecer, kdy je pak docela problematicka doprava zpet. Ale urcite moznosti jsou, i kdyz takova Helsinki University to mela o dost lepsi, vyplati se si od nekoho pujcit jejich kartu :)

    OdpovědětVymazat